כל עגלות הקפה

מפת עגלות קפה

בשנים האחרונות עגלות הקפה צברו תאוצה גבוהה בישראל ויותר אנשים מוצאים את עצמם בחיפוש אחר העגלה הקרובה ביותר. הפופולאריות של עגלות הקפה החלה בתקופת הקורונה, כאשר כל המסעדות ובתי הקפה היו סגורים ואנשים חיפשו אחר מקום איכותי שאפשר לשתות בו קפה. ככל שהצורך בעגלות קפה גדל, כך גם יותר עגלות נפתחו בכל אזור שהיה בו עניין.

כיום קיימות אין ספור עגלות קפה ברחבי הארץ ואצלנו באתר עגלות קפה דאגנו לרכז לכם את כל העגלות הכי טובות, למשל: עגלות קפה פתוחות בשבת או עגלות קפה בשרון ואפילו עגלות קפה בצפון. באתר תמצאו את כל המידע שאתם צריכים בנוגע לעגלת הקפה שבחרתם. תוכלו להתרשם מסוג המשקאות ו/או המאכלים שהיא מציעה, שעות הפתיחה שלה, היכן היא ממוקמת ומה ניתן לעשות בקרבתה.

עם היציאה הגוברת לטבע בשנים האחרונות, הרבה עגלות קפה נפתחו בטבע וקרובות למסלולי הליכה נוחים. אז על מנת שתחסכו לעצמכם את החיפוש אחר מה ניתן לעשות ולראות בקרבת כל עגלה, ריכזנו את המידע בעבורכם. בנוסף קיימות שפע של עגלות שנמצאות בתוך מושבים ויישובים ונותנות לתושבים שלה ולתושבי הסביבה, דרך להנות מקפה איכותי, במחירים הרבה יותר נוחים מבתי קפה מסורתיים.

לנוחיותכם באתר קיימת מפה שמרכזת את כל המיקומים של עגלות הקפה בארץ. כך שאם אתם מעוניינים לתכנן מסלול הליכה או נסיעה מסוים ורוצים לדעת האם יש עגלה שנמצאת בדרך שלכם, תוכלו לעשות זאת בקלות.

רשימת עגלות קפה

בחר:

או/ וסנן לפי:

קפה קירשנר

בית לחם הגלילית
0.0/5

קפה דניאלה

מושב מצליח
0.0/5

רוחמה עגלת קפה

גת גדעון
0.0/5

סיפתח

אפרת
0.0/5
טוען...