רשימת עגלות קפה במרכז - מעודכן ל-2024

סנן לפי:

קפה דניאלה

מושב מצליח
0.0/5

NIRVANA

תל אביב
0.0/5

קפה בכפר

משמר השבעה
0.0/5

קפה נעורים

פרדס חנה
0.0/5

בלומס עגלת קפה

פרדס חנה
0.0/5
עוד אין כאן טיפים, חזרו בקרוב :)
קפה ביער 2

הכל על עגלות קפה במרכז

בשנים האחרונות עגלות הקפה צברו תאוצה גבוהה בישראל ויותר אנשים מוצאים את עצמם בחיפוש אחר העגלה הקרובה ביותר. הפופולאריות של עגלות הקפה החלה בתקופת הקורונה, כאשר כל המסעדות ובתי הקפה היו סגורים ואנשים חיפשו אחר מקום איכותי שאפשר לשתות בו קפה. ככל שהצורך למצוא עגלות קפה במרכז גדל, כך גם יותר עגלות נפתחו בכל אזור שהיה בו עניין.

כיום קיימות אין ספור עגלות קפה במרכז ברחבי הארץ ואצלנו באתר עגלות קפה דאגנו לרכז לכם את כל העגלות הכי טובות. באתר תמצאו את כל המידע שאתם צריכים בנוגע לעגלת הקפה שבחרתם. תוכלו להתרשם מסוג המשקאות ו/או המאכלים שהיא מציעה, שעות הפתיחה שלה, היכן היא ממוקמת ומה ניתן לעשות בקרבתה. 

אז איך בוחרים עגלת קפה מתאימה?

קודם כל חשוב להבין מה אתם מחפשים שיהיה בעגלת הקפה שלכם. האם אתם מעוניינים בעגלה שמגישה תפריט מסוים כמו למשל התאמה לטבעונים, רגישות לגלוטן, או כשרות. אם אתם רוצים שהעגלה תהיה בקרבת פעילות מתאימה לילדים, או אפילו שתהיה פתוחה בשבת. כל אלה הם פונקציות שיגרמו לכם למצוא את העגלה המתאימה לכם, בנוסף לבחירת עגלה לפי מיקום ואזור בארץ.

מה השירותים שעגלות הקפה מציעות?

כל עגלת קפה היא מיוחדת במינה ושום עגלה לא דומה לאחרת. הסיבה העיקרית היא שהן ממוקמות באוויר הפתוח ולכן הסביבה של העגלה היא מה שמשנה את האטמוספרה לחלוטין, גם אם מדובר רק בקפה. 

עגלות הקפה מציעות מגוון של שירותים מעבר לקפה המעולה שהן מגישות. חלקן מציעות ארוחות בוקר, כריכים, ג'חנונים, המבורגר, פיצות בטאבון אמיתי, מאפים מיוחדים ועוד. מעבר לתפריט שמשתנה מעגלה לעגלה, חלקן גם מציעות פינות ישיבה, מסלולי הליכה בקרבתן, מחצלות להשאלה, פינת ליטוף קרובה ועוד.

האם צריך להודיע מראש על הגעה או להזמין מקום?

כל היופי של עגלות הקפה הוא שהן עובדות במקום פתוח, כך שאין באמת הגבלה על תפוסת המקום, מה שאומר שאין צורך להודיע מראש או להזמין מקום. כמובן שיש שעות שהעגלות יכולות להיות עמוסות יותר ויכול לקרות מצב שלא תמצאו מקום לשבת על כיסאות או ספספלים שהעגלה מספקת. לכן אנחנו תמיד ממליצים לקחת איתכם מחצלת, כדי שתוכלו למצוא פינה נחמדה לשבת בה ולשתות את הקפה שלכם ברוגע.

האם יש חנייה באזור?

רוב עגלות הקפה ממוקמות ליד חניה קרובה, אך קחו בחשבון שיש עגלות שנמצאות בחיק הטבע. לעגלות מהסוג הזה, תצטרכו לחנות במקום קרוב וללכת ברגל מעט כדי להגיע אליהן. אם יש לכם העדפה לעגלה שנמצאת במרחק קרוב יותר לחניה, תמיד תוכלו לבחור בעגלות קפה שנמצאות בתוך ישובים או מושבים. אלה בדרך כלל מאפשרות גישה נוחה יותר עם הרכב והליכה קצרה.

שימו לב למיקום עגלת הקפה

יש נטייה להתרכז בנראות של העגלה עצמה ולשכוח שהיא בכל זאת ממוקמת באוויר הפתוח. כדאי לבדוק באיזה מקום העגלה נמצאת, לבחון את מזג האוויר באותו היום, לראות האם היא מוצלת מספיק עבורכם והאם יש מקומות ישיבה נוחים שיתאימו לצרכים שלכם. 

בנוסף כדאי להבין האם העגלה ממוקמת בחיק הטבע או ביישוב מוסדר. ישנם אנשים שצריכים שהדרך לעגלה תהיה נגישה עבורם ולפעמים דרך עפר יכולה להיות בעייתית. כמו כן, הורים לילדים קטנים צריכים להבחין האם האזור מתאים לתינוקות, האם צריך להצטייד בתרסיסים כנגד חרקים מעופפים ועוד. 

מצד שני יש כאלה שמעוניינים בעגלה שממוקמת עמוק בטבע ורוצים לברוח מהציוויליזציה והנופים האורבניים לרגע. לכן כדאי לוודא שאכן העגלה נמצאת באזור מיוער ולא צמודה לכביש בו עוברות מכוניות.

מדוע כדאי לקרוא המלצות לפני?

המלצות הן תמיד רעיון טוב, מהסיבה שהן יכולות לענות לכם על כל כך הרבה שאלות שלא חשבתם עליהן בכלל. למשל מה סוגי המשקאות או המנות הכי מומלצות מניסיון של מבקרים, איפה הכי כדאי לחנות בקרבת העגלה, מתי מומלץ להגיע ומה הן שעות העומס של העגלה ועוד. 

אם ביקרתם באחת מעגלות הקפה שנמצאות באתר שלנו, נשמח שתשאירו תגובה. כך תוכלו לעזור למבקרים הבאים וגם לבעלים של העגלה.

תשובות לשאלות נפוצות על עגלות קפה במרכז

בהחלט, יש לא מעט עגלות קפה במרכז ששוות ביקור. מעבר לכך, רבות מהעגלות קפה במרכז תצענה לכם גם ארוחה לצד הקפה וחלקן תצענה גם סיורים ופעילויות נוספות.

זה מאד תלוי. עגלות רבות תצענה לכם כוס קפה. בחלקן תוכלו להוסיף ארוחה/נשנושים ובחלקן אפילו סיורים ופעילויות נוספות. ניתן לומר שבילוי בעגלת קפה עשוי לעלות כמה עשרות-מאות שקלים.

יש לא מעט עגלות קפה במרכז. תוכלו להתרשם מכך באתר שלנו. אתר עגלות הקפה שלנו מציג מעל ל-100 עגלות קפה, חלק משמעותי מהן הן עגלות קפה במרכז.

יש מצב שנארגן אותך בהטבה שווה!

מצטרפים לניוזלטר (רשימת התפוצה) שלנו ומקבלים עדכונים על הטבות, מבצעים וטיפים שאין לאף אחד אחר!

לא בקטע של ניוזלטר? אנחנו מקיימים מלא פעילויות שוות בקבוצת הפייסבוק שלנו: הגרלות, הטבות והמלצות שוות! זה ממש קל וממש מהיר להצטרף, עדיין לא מאוחר 😎

דרך אגב, יש לנו אחלה של אתר שעוסק ביקבים אם אתם בקטע של לשלב גם בילוי מהסוג הזה – מעבר לאתר כל יקב.

דילוג לתוכן