כך תיצרו את התפריט המושלם לעגלת הקפה שלכם

כאשר בונים תפריט לעגלת הקפה יש הרבה התלבטויות איזה סוגי מנות לכלול, מה לא כדאי או משתלם להגיש, מה הבסיס לעגלת הקפה ועוד. בנוסף תמיד יש את ההגבלות שעגלת הקפה צריכה לעמוד בהם, מבחינת איזה סוגי מזון ניתן להגיש או להכין בעגלה. אז אם אתם בשלב שבו אתם מרכיבים את התפריט, הנה כמה אלמנטים חשובים שכדאי שתקחו בחשבון.

יצירת תפריט מונגש

כולנו יודעים שכשזה נוגע למזון, מעבר להעדפות אישיות של טעם וריח, יש לאנשים המון הגבלות אישיות שיכולות לנבוע ממגוון רחב של סיבות. לכן על מנת שהמבקרים שלכם יוכלו להינות מהעגלה כמו שצריך ושאתם תוכלו לתת מענה ושירות לכל סוגי הלקוחות, כדאי ליצור תפריט נגיש שעונה על הגבלות המזון של כולם.

תחליפי חלב צמחיים

מעבר לעובדה שהמון ישראלים מעדיפים היום חלב צמחי בקפה שלהם, בין אם זה מסיבות בריאותיות או העדפות טעם, יש כאלה שאין להם ממש ברירה. רגישות ללקטוז ואפילו אלרגיה ללקטוז, היא דבר רציני וקריטי ביותר ולא כדאי להקל ראש בנושא הזה. לכן תמיד כדאי לכלול בתפריט שלכם מגוון רחב של חלב צמחי, סויה, שיבולת שועל, שקדים, אורז ועוד. בנוסף היום מוצעים משקאות צמחיים ייעודיים לקפה, חלקם גם בטעמים מיוחדים שמוסיפים עניין, כמו וניל או אגוזי לוז.

קחו בחשבון שאם אתם מגישים כריכים או גבינות בעגלה, שווה לכלול גם אופציה לממרחים צמחיים, או גבינות צמחיות, כדי שכולם יוכלו להינות מהמטעמים שאתם מגישים בעגלת הקפה שלכם.

כך-תיצרו-את-התפריט-המושלם-לעגלת-הקפה-שלכם

תעודת כשרות

אין ספק שתעודת כשרות לעגלת הקפה שלכם היא לא בגדר חובה, אך בהחלט מומלצת. במיוחד אם אתם לא מגישים שום מאכל לא כשר, אין סיבה שלא תחזיקו תעודת כשרות. כמו כן, אם אתם ממקמים את העגלה שלכם באזור בו יש ישובים דתיים, או הרבה משפחות דתיות שמבקרות, תהיו בטוחים שתהיה דרישה לתעודת כשרות. אתם לא רוצים שהעגלה שלכם לא תצליח רק מהסיבה הזאת, ולכן זה דבר שכדאי לשקול ולקחת בחשבון.

מנות טבעוניות

כמובן שאין צורך להפוך את כל העגלה שלכם לטבעונית, אלא אם כן אתם מעוניינים בכך מסיבות אישיות. אבל אין ספק שאתם חייבים לשלב כמה מנות טבעוניות בתפריט שלכם. בהתחשב במנות הקלילות שעגלות קפה מציעות בדרך כלל, זו לא אמורה להיות משימה קשה ויתכן וכבר חשבתם על כמה מנות טבעוניות מבלי שבכלל כיוונתם לזה. אפילו אם הן כבר קיימות בתפריט שלכם, מומלץ לקטלג אותן כמנות טבעוניות, על מנת שיהיה קל יותר למבקרים שלכם להבחין בהן.

מנות ילדים

עגלות קפה הפכו להיות אחד מאזורי הבילוי הכי מבוקשים בקרב אימהות צעירות, שרק מחפשות פינה נעימה לטייל בה עם העגלה ולשתות בה קפה. קחו בחשבון שילדים קטנים אוכלים בתדירות הרבה יותר גדולה ולכן הסבירות שהאימהות יחפשו משהו לילד בתפריט, היא גבוהה ביותר. בדיוק בגלל זה כדאי לכלול מנות ילדים בתפריט, הן לא חייבות להיות מנות מיוחדות ויכולות להיות אותן המנות פשוט בגודל מוקטן, או בהרכבה פשוטה יותר. כך האמא לא תרגיש שנכפה עליה להזמין מנה גדולה מידי לילד, ותהיו בטוחים שהיא תחזור לביקור נוסף בעגלת הקפה שלכם.

מנות ללא גלוטן

בדומה לאלרגיה ללקטוז, רגישות ואלרגיה לגלוטן הן נושא מסוכן ביותר. האנשים שמתמודדים עם צליאק גם ככה חווים חיים קשים יותר מבדרך כלל, כאשר זה כמעט בלתי אפשרי למצוא מקומות שמציעים מנות ללא גלוטן. לכן כדי לגרום להם להרגיש בנוח אצלכם ולהציע להם את המעל ומעבר שהם לא מקבלים בדרך כלל, אנחנו ממליצים לכלול מנות ללא גלוטן.

יש מצב שנארגן אותך בהטבה שווה!

מצטרפים לניוזלטר (רשימת התפוצה) שלנו ומקבלים עדכונים על הטבות, מבצעים וטיפים שאין לאף אחד אחר!

לא בקטע של ניוזלטר? אנחנו מקיימים מלא פעילויות שוות בקבוצת הפייסבוק שלנו: הגרלות, הטבות והמלצות שוות! זה ממש קל וממש מהיר להצטרף, עדיין לא מאוחר 😎

דרך אגב, יש לנו אחלה של אתר שעוסק ביקבים אם אתם בקטע של לשלב גם בילוי מהסוג הזה – מעבר לאתר כל יקב.

דילוג לתוכן