4 משאיות פיצה שוות במיוחד [2023]

אין ספק שבשנים האחרונות אנחנו רואים עוד ועוד עגלות קפה ומשאיות אוכל נפתחות ברחבי הארץ. כמה שזה מחמם לנו את הלב. אין תחושה טובה יותר מלסיים טיול מתיש או נסיעה ארוכה עם הפסקה רגועה בטבע. ועם כבר אז שתהיה עם קפה ושתייה.

 בשיתוף פעולה עם מגזין Pizza-yolo ריכזנו עבורכם 4 משאיות שמגישות פיצות לוהטות מהטאבון. 

פיצה טראק דפנה | קיבוץ דפנה

המוסד הצפוני הותיק, ויש האומרים שבין הפיצות הטעימות בצפון. בפיצה טראק משתמשים בחומרי גלם האיכותיים ביותר: החלק מקמחים מצוינים ורוטב עגבניות נהדר.  כמו כן עובדים עם טאבון אבן גדול שאופה את הפיצות בצורה נהדר. בתפריט תמצאו מגוון של טופינג שונים כמו פיצה עם דג פורל מעושן ופלפל פפדיו או פיצה עם סלק ובטטה וכמובן שיש גם פיצה מרגריטה פשוטה למי שלא רוצה להסתבך. 

מיקום: קיבוץ דפנה 

שעות פתיחה: 

א-ה 12:00-21:30 

ו 12:00-16:00 

ש 12:00-21:30

קפה מוסקט | בית ישעיהו

מוסקט היא עגלת קפה בבית יהושוע שבמרכז הארץ. במקום תמצאו מגוון סלטים, מאפים ומתוקים שמוגשים במהלך השבוע. אחת לשבוע בימי רביעי מוגש אוכל איטלקי מצוין הכולל פיצות, פוקצ'ות עם בוראטה ועוד הרבה דברים טובים. אנחנו ממליצים להתקשר או ליצור קשר באינסטגרם לפני כן. 

מיקום: בית ישעיהו 

שעות פתיחה: 

א-ה 8:00 – 18:00

ו' 8:00 – 14:00

שבת סגור

לה רוסטיקה | מושב בית הלל

לה רוסטיקה היא עגלת פיצות יחסית חדשה שנפתחה במושב בית הלל שבצפון הרחוק. מגישים שם פיצות נאפוליטניות לא פחות ממעולות עם מגוון תוספות מעניינות כמו: פיצה קרבונרה, פיצה קרם כרובית, פיצה ירקות שרופים ועוד. משתמשים שם בחומרי הגלם הטובים ביותר ואופים את הפיצה בטאבון – אחת אחת. 

מיקום: בית הלל 

שעות פתיחה: 

ימי שלישי וחמישי 17:00-22:30 או עד גמר הפיצות (מומלץ להתקשר לבדוק) 

משב פודטראק | גבעת משב

ממש לראת סוף העליות של ירושלים ליד שואבה תמצאו מתחם של משאיות אוכל מעולות. בניהן משאית פיצה שמגישה מגוון רחב של פיצות כמו: פיצה פולנטה עם קרם תירס טרי, פיצה גרינהאוס עם קרם טרד, פיצה ביאנקה חריפה ופיצה 4 גבינות עשירה. לא רוצים פיצה? הילדים רוצים לאכול משהו אחר? אין בעיה – במתחם תמצאו גם משאית המבורגרים ומשאית טאקוס. 

מיקום: גבעת משב בוויז 

שעות פתיחה: 

ימים: א'-ה'  08:00-16:00 

ו' 14:00 – 08:00

איזה עוד סוגים של עגלות ופודטראקים ניתן למצוא בארץ? 

טרנד עגלות הקפה ומשאיות האוכל צומח מיום למיום וניתן למצוא מגוון עצום של מקומות חדשים אשר נפתחים כמעט בכל אזור בארץ. בין היתר תמצאו עגלות קפה ומשאיות אוכל אשר מגישות: המבורגרים, פיצות, מאפים שונים, חומוס, סנדוויצ'ים ועוד המון. ניתן לחפש עגלות קפה כאן אצלנו באתר 🙂 

יש מצב שנארגן אותך בהטבה שווה!

מצטרפים לניוזלטר (רשימת התפוצה) שלנו ומקבלים עדכונים על הטבות, מבצעים וטיפים שאין לאף אחד אחר!

לא בקטע של ניוזלטר? אנחנו מקיימים מלא פעילויות שוות בקבוצת הפייסבוק שלנו: הגרלות, הטבות והמלצות שוות! זה ממש קל וממש מהיר להצטרף, עדיין לא מאוחר 😎

דרך אגב, יש לנו אחלה של אתר שעוסק ביקבים אם אתם בקטע של לשלב גם בילוי מהסוג הזה – מעבר לאתר כל יקב.

דילוג לתוכן